Panda seems like a new “cat” : China’s digital panda public diplomacy on Twitter: affective sign, image promotion, and the permanent Chinese diplomat - Université Paris Nanterre Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2018

Panda seems like a new “cat” : China’s digital panda public diplomacy on Twitter: affective sign, image promotion, and the permanent Chinese diplomat

Fichier principal
Vignette du fichier
2018EUPRERA_HuangWang_BigIdea_PandaDiplomacy_article_VF_Named.pdf (2.18 Mo) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Loading...

Dates et versions

halshs-02307470 , version 1 (07-10-2019)

Identifiants

  • HAL Id : halshs-02307470 , version 1

Citer

Zhao Alexandre Huang, Rui Wang. Panda seems like a new “cat” : China’s digital panda public diplomacy on Twitter: affective sign, image promotion, and the permanent Chinese diplomat. EUPRERA 2018 Congress: Big Ideas ! - Challenging Public Relations Research and Practice - Social media, Sep 2018, Aarhus, Denmark. ⟨halshs-02307470⟩
70 Consultations
645 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More